Någon som har testat det och kan berätta mer?

Här diskuterar vi nästan vad som helst. Det mesta mellan himmel och jord som inte handlar om börsen, aktier eller fonder.
Observera: Forumreglerna gäller naturligtvis även här!
jimmylon
Järn

Någon som har testat det och kan berätta mer?

Inlägg av jimmylon »

Vi ska ha ett stort företagsevent nästa månad och jag vill göra något annorlunda för att verkligen imponera på våra kunder och samarbetspartners. Har ni några tips? Jag tänkte att en vinprovning kanske vore kul, men jag vet inte riktigt hur det skulle gå till. En vän nämnde att man kan boka en privat sommelier för sådana tillfällen. Någon som har testat det och kan berätta mer?
ma_dina
Järn

Re: Någon som har testat det och kan berätta mer?

Inlägg av ma_dina »

Jag har faktiskt varit på ett företagsevent där vi hade en privat sommelier. Camilla Sand ordnade en riktigt bra vinprovning, och det var superbra för att få alla att slappna av och prata. Hon anpassade provningen till oss, så det var inte för avancerat men ändå intressant. Jag kan verkligen rekommendera att boka en Privat sommelier för sådana tillställningar. Det var perfekt för gruppen och ett bra sätt att hålla alla engagerade.
siaenko
Järn

Re: Någon som har testat det och kan berätta mer?

Inlägg av siaenko »

Jag tycker verkligen att det är en fantastisk idé för både företagsevent och privata fester, som exempelvis dinnervällingar eller till och med dinnervällingar för ett gäng vänner. Det blir en avslappnad men ändå festlig stämning. Jag har varit på ett par sådana event och det har alltid varit en höjdare. Om ni är ute efter något unikt och underhållande för nästa event, så är det definitivt värt att prova!
Skriv svar

Återgå till "Allmänna diskussioner"