Erfarenheter med Svensk IPTV: Navigation, Kanaler och Användarvänlighet
Erfarenheter med Svensk IPTV: Navigation, Kanaler och Användarvänlighet
Hej allihopa! Jag har nyligen börjat använda Svensk IPTV och skulle gärna höra era erfarenheter. Specifikt undrar jag hur lätt ni tycker det är att navigera, hur utbudet av kanaler är och användarvänligheten överlag. Jag tycker att det är rätt bra hittills, men ibland känns det som att jag missar några av funktionerna. Några tips?
Re: Erfarenheter med Svensk IPTV: Navigation, Kanaler och Användarvänlighet
Jag har använt svensk iptv i några månader nu. Det tog ett tag att vänja sig vid navigeringen, men när jag väl lagt till favoritkanaler och skapat en spellista blev det mycket enklare. Jag önskar att menyn var lite mer anpassningsbar – ibland känns det som att jag får bläddra en hel del bara för att hitta rätt kanal. Men utbudet av kanaler är riktigt bra! Gillar mixen av svenska och internationella kanaler
Re: Erfarenheter med Svensk IPTV: Navigation, Kanaler och Användarvänlighet
Håller helt med er båda. Kanalutbudet är toppen, känns som att jag faktiskt har mer val än med traditionell kabel. Men navigeringen kan absolut förbättras, särskilt när man snabbt vill hitta något specifikt. Ett tips jag har är att man kan skapa genvägar till kanaler man kollar ofta på, det har hjälpt mig mycket. Använder ni appversionen också? Tycker faktiskt att den är lite smidigare på mobilen än på min smart-tv. Skulle vara kul att veta om fler tycker samma sak!