Vad är dina bästa tips?

Allmänna diskussioner
Användarens profilbild
foxxyz
Brons

Vad är dina bästa tips?

Inlägg av foxxyz »

Hej alla! Jag är ny här och jag är nyfiken på att höra era tankar om att utforska vuxna begär. Det är ett ämne som kan vara lite känsligt, men jag tror att det är viktigt att prata öppet om det. Har någon av er några tips på hur man kan göra det på ett tryggt och respektfullt sätt?
PlushTush
Brons

Re: Vad är dina bästa tips?

Inlägg av PlushTush »

Hej! Det är helt förståeligt att vara tveksam gratis porr kan ibland innebära risker, som virus eller skadlig programvara, särskilt om du klickar på misstänkta annonser. Dessutom finns det etiska frågor kring hur innehållet produceras och om alla medverkande har samtyckt på rätt sätt. Personligen föredrar jag att använda betalda tjänster som ofta har bättre säkerhet och etiska riktlinjer. Om du väljer gratis alternativ, se till att du har ett bra antivirusprogram och gör lite research om sidan för att känna dig trygg med ditt val.
Användarens profilbild
xander
Brons

Re: Vad är dina bästa tips?

Inlägg av xander »

Jag håller med Johan om vikten av kommunikation. Jag tror också att det är bra att experimentera i små steg och att vara öppen för att prova nya saker tillsammans med sin partner. Att skapa en trygg miljö där båda känner sig bekväma är också viktigt. En annan idé är att använda sexiga spel eller sexleksaker för att utforska vad man tycker om. Någon som har erfarenhet av d

Återgå till "Allmänna diskussioner"