Har du någon idé om vart vi kan börja leta efter något sånt?
Har du någon idé om vart vi kan börja leta efter något sånt?
Alltså, vi måste göra något åt vårt bokningssystem. Det är så frustrerande att ständigt behöva dubbelkolla bokningar mellan system som inte synkar. Förra veckan förlorade vi en kund bara för att det blev dubbelbokning – så pinsamt! Jag känner att vi borde hitta en lösning som inte bara hanterar bokningarna, utan också betalningar och gästhantering. Har du någon idé om vart vi kan börja leta efter något sånt?
Re: Har du någon idé om vart vi kan börja leta efter något sånt?
Jag förstår precis hur du känner. Vi hade samma problem tills vi hittade ett system som löser allt. Det bästa är att allt är samlat i en plattform – bokningar, betalningar, restaurangsystem och till och med marknadsföring. Vi slipper nu stressen med dubbelarbete och missar. Om du vill kolla på vad vi använder kan du kika här: bokningssystem hotell. Det har verkligen gjort vårt arbete smidigare och mer effektivt.
Re: Har du någon idé om vart vi kan börja leta efter något sånt?
Det tog oss lång tid att hitta rätt lösning, men jag kan verkligen säga att det är värt det. Ett system där bokningar, betalningar och administration fungerar ihop gör en enorm skillnad. Innan vi bytte hade vi ofta problem med dubbelbokningar och manuell uppdatering av data – allt tog så mycket tid. Nu känns det som om vi har fått kontrollen tillbaka och kan fokusera på gästerna istället. Kolla in alternativen som finns, du kommer inte ångra dig.