Gåvotips för doftälskare från Harmoniq

Här diskuterar vi nästan vad som helst. Det mesta mellan himmel och jord som inte handlar om börsen, aktier eller fonder.
Observera: Forumreglerna gäller naturligtvis även här!
Användarens profilbild
foxxyz
Brons

Gåvotips för doftälskare från Harmoniq

Inlägg av foxxyz »

Hej allihopa! Jag har en vän som är helt galen i parfymer, och jag tänkte köpa något speciellt till deras födelsedag. Jag har kollat på Harmoniqs doftsortiment, men jag är lite osäker på vad som skulle vara den bästa presenten. Några tips från Harmoniq för en doftälskare?
PlushTush
Brons

Re: Gåvotips för doftälskare från Harmoniq

Inlägg av PlushTush »

Harmoniq https://www.harmoniq.se/c/doft/parfym/ har riktigt fina alternativ. Jag skulle rekommendera att kolla in deras presentförpackningar, som ofta innehåller mindre versioner av populära dofter. Det är ett bra sätt för någon att testa olika dofter innan de bestämmer sig för en stor flaska. De har också lyxiga doftljus och hemparfymer om du vill ge något lite annorlunda men ändå inom doftkategorin!
Senast redigerad av PlushTush den ons 06 nov 2024 08:24, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
xander
Brons

Re: Gåvotips för doftälskare från Harmoniq

Inlägg av xander »

Harmoniq har riktigt fina alternativ. Jag skulle rekommendera att kolla in deras presentförpackningar, som ofta innehåller mindre versioner av populära dofter. Det är ett bra sätt för någon att testa olika dofter innan de bestämmer sig för en stor flaska. De har också lyxiga doftljus och hemparfymer om du vill ge något lite annorlunda men ändå inom doftkategorin!
Skriv svar

Återgå till "Allmänna diskussioner"