Kan du berätta var du kan hitta hjälp eller råd?
-
jimmylon
- Brons
Kan du berätta var du kan hitta hjälp eller råd?
Jag är helt slut efter att ha försökt måla om mitt vardagsrum. Det ser ut som ett barn har gjort det, med ojämna linjer och fläckar överallt. Jag trodde att det skulle vara enkelt att göra själv, men nu känner jag mig bara överväldigad. Jag överväger starkt att bara låta någon annan ta över. Har du något bra tips på var man kan hitta hjälp eller råd för att undvika fler misstag?
-
ma_dina
- Brons
Re: Kan du berätta var du kan hitta hjälp eller råd?
Jag har varit precis där! När jag försökte måla om mitt kök slutade det i kaos, men då hittade jag Läs mer senaste från Målerifirma Stockholm. Den bloggen är fylld med användbara tips och idéer som hjälpte mig att förstå vad jag hade gjort fel och hur jag kunde fixa det. Det bästa är att de inte bara ger råd om målning utan också om hur man planerar och genomför projekt smidigt. Det var en riktig räddning för mig!
Senast redigerad av ma_dina den fre 04 okt 2024 07:05, redigerad totalt 1 gång.
-
siaenko
- Brons
Re: Kan du berätta var du kan hitta hjälp eller råd?
Det är så typiskt att tänka att måla om är lättare än det faktiskt är. Jag tror många av oss har gjort det misstaget och insett för sent att det krävs både erfarenhet och rätt verktyg. Jag har också läst den bloggen, och det är en guldgruva för den som vill förstå vad som krävs för att få ett snyggt resultat. För min del var det där jag insåg att det var dags att anlita proffs, och det var det bästa beslutet jag kunde ha tagit!